sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Thursday, 6 January 2011

yeahh! dah habis.

assalamualaikum.

hari ini. Alhamdulillah. dah habis dah kita belajar. opss! ni bukan habis sekolah k. ni sempena tamat sudah semester 3 aku kat sini. yeahh!
aku gembira kerna dapat cuti yang agak panjang. walaupun, cuti kali ni aku tak pulang ke tanah air. so, dalam 2 3 hari ini, aku cuma merasai kemeriahan pulang ke kampung halaman dengan melihat orang lain berkemas ya. oh ya, Selamat pulang ke tanah air buat semua! sampaikan salam saya kat Malaysia tercinta. take care taw cuti ni. n have a nice time! 

cuti nak buat apa?
saya tak pasti.
mungkin ada rancangan, tapi tak pasti. lain kali kita cerita.
sekarang, habiskan masa blogwalking dulu ya. lama dah tak jenguk-jenguk. bukan tak sudi. tapi, orang exam. biasalah tu.

ini gambar kelas sy yg terakhir
 disnap.





semasa menyambut harijadi 2 orang ini.
ni budak-budak paling kecik dalam kelas. hehe.
kecik-kecik pun pandai taw!

hoho. ambil-ambil gambar. bagilah kat dak kelas kami. sikit pun tak gentar. sebab semua suka.  tak percaya?

tengok sini. gambar waktu last class kami.
ajak cikgu join sekaki.


cumel kan? hehe
dan ini lagi.


ya. ini dia.
lagi?
dan  lagi. uhh,..


ini jejaka-jejaka dalam kelas. tak ada yg lain. ok.


dan ini adik-adik manis dalam kelas. 
*peringatan! we all slim slim river je taw! cuma baju je yg besa. hoho. sempat lg buat statement.

ok la. sampai sini saja kelas kita utk sem ini. syabas semua! sebab berjaya habiskannya.
akhir kata, Selamat bercuti, dan jumpa lagi sem depan. insyaAllah.

selamat malam!
(^_^)Y

5 comments:

Irma A.Wahid said...

mesti best kan dpt blaja kt luar negara...teringin~~~

ZACK ENTRY said...

blogger perantauan..=)

mrs.lovesick said...
This comment has been removed by the author.
mrs.lovesick said...

Irma A.Wahid > besh la jugak kowt. takpe usahala. mana taw ada rezeki nt :)

zack entry > :)

hasrul hassan said...

Salam ...
selamat bercuti2 mesia...

http://hasrulhassan.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...