sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday, 5 January 2011

terakhir dari aku

ini adalah warkah peribadi i utk u,
siapa yg rasa bukan utk dia,
jangan feeling lebih-lebih taw,

u,
i tanya u, i yg ke berapa?
i garang sangat ke u?
u stress ngan i tak u?
time bile paling u bosan dengan i?
u percaya ke semua cakap i?

tapi i tak pernah tanya kat u depan-depan kan?
entah apa la u fikir tentang i.
u ni bukan surat pertama i,
sebab hobi i memang buat warkah.
buleh i bg u warkah terakhir i?
tapi ni utk u je taw.
 i karang ni memang KHAS buat u.

kamu,
hari-hari aku ada kamu,
kau gelak ku, kau tawa ku, kau tangis ku,
ada aku kerna kamu.

saat kau mula hadir,
aku tak pernah peduli,
hidup bagai tiada apa yg terjadi,
kau bagai bayang-bayang dlm gelap.

tapi itu cuma kenangan dulu,
awak bukak buku baru,
ingat tak awak pujuk sy time sy nangis cam kucing ritu?
muka awak cam gelabah sikit.
tahu pun camne kawan nan budak cengeng.
letih nak pujuk,
segala bagai kene buat,
baru nak benti.

ei,
selalu kalau kite borak-borak,
mesti ade jewk mende yg sy tak faham,
biasalah, sy nie cam tak berapa betul sikit pemikiran,
tungang langgang.
awak,
lainla,
skema, sistematik, cakap pun teratur jewk.
saya main tibai jewk, dah tak kewsa la camne pun,
bila sy tak faham, susah payah awak terangkan,
macam-macam cerita pulak awak cipta nak fahamkan saya,
tapi tula,
sebab sy memang camtu, sengal sikit^^

weyh, awak sy tahu awk buat semua tu sebab saya.
saya pun awak.

tapi saya keras kepala, hati kayu, kaki batu.

awak.
ini jewk la surat terakhir saya utk kali ni,
terakhir buat sem ni.
sebab esok sy exam paper last n start cuti sem.





 ok la awak. pas abesh exam esok kita jumpa ek?
tapi lam mimpi je la k.


你是我的心, 你哭我就哭, 你笑着我就笑, 你跳我也跳!
 
maaf kalau tak suka baca. suka hati la nak tulis apa. sekarang nak benti tulis. nak tidur. esok nak periksa lagi. selamat malam semua!
 
.:sekian terima kasih:. 




 

2 comments:

ameer said...

syg cumel, tak kisah la warkah last..sbb saya ade awak tiap2 mase..tu dah lebih dr ckup taw ♥ syg awak fatienah :)

^mISz MatAHarIEy^ said...

babe.. i'm tagging u in this..

http://mataharieysstory.blogspot.com/2011/01/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...