sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Monday 29 March 2010

akhirnya faham

sekarang aku mengerti. kenapa tak sama. memang tak sama. langsung. memang aku tak reti masak. patut aku rasa pelik jewk semalam. tapi, lepas aku makan yang membe aku buat tu. baru pasan. betul la. yang dia buat. baru rase asam pedas. 

ngekngok gak aku nie. asam pedas pun tataw cmne rase. patut la smlm aku ckp kat membe aku. dia tak caye. siot jewk. tapi, yang aku pasan yg laen. maybe sebab aku gune ayam. pastu dalam tu ade kentang. tomato. dan sebagainya. memang pelik pun. tapi, selamber jela. haha.
takpe. skang aku da paham. asam pedas itu cam mane. sebenarnya. asam pedas. 1 of my feveret dish. best la. tapi slek. gune paste masak pun tak jadi. sengal jewk. lagipun aku memang tak de asas lgsg bab masak-masak nie. aha. tapi, takpela. sebab ade ag. paste tu. aku buleh wat ag len kali. dengan lebih berhati-hati dan tekun. haha..




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...