sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 2 March 2010

kamu.

 last xingqi liu, aku dan wo de tongxue qu le, bajiao. tapi, awal-awal memang aku tamaw ikut la. sebab aku memang tak buleh naek roller coster kowt. memang aku berkata tidak. tidak.

tapi g gak la. tak suke la jadi 'spoiler'.
 
si ban de tongxue.


haha. aku pown keje bergambar jela.
sebab memang ta maen papew.
pegi suke-suke.
takde keje.


memang takde keje.hari memang sejuk pown. 
tapi, classmate i mmg enjoy giler la. wlaupun smpat 2 game jewk.



yang laen nta mane g gamba tu.
tahniah pada good planner kite.
yang akhirnya tak dpt join kite owg,
sal, ta you shir. shenme shir?
wo bu zhidao.
besh gak kalu dpt g jalan2x ag nan kowg,
wlaopun aku tak suke guangguang.

*************************************************************************


yang ini. story merry tyme.
utk apakah?
utk siapakah?
ntahlah.
skang i'm still in unstable condition.
coz wat? i dunno.
kene cukup umur lu beb.
baru bleyh na ckp.
skang i still wase under age la.
so, sampai situ je la.
hahahaha.
maaf.
still ta mampu says dat.
but.
i do love u.
n always need u.
don't go away from me.


 MySpace

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...