sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 9 March 2010

hey gile~~

i miss something yang best,
tadi.

ape yang kau mahu lagi? aku ta paham la. tolonglah. nyampah siot. aku da meluat. stop la cari aku lagi. aku ta suke. gpown aku bukan g mane-mane gile. perlu kew cyte kat sume owg sal ape yg terjadi?
macam sy**l.

kan cyte kyte da end. kau yg tutup buku. sebab takut aku curang. bodoh betul. pastu wat cyte cm aku pulak yang jahat. stressnye. pantang aku.. blame aku tanpa sebab. wtf
hey gile! dulu aku ta pewna pown suwoh ka syg aku.  aku ta pewna pown ayat-ayat kau. jiwang-jiwang ke. sebab aku bukan jenis cmtu. dkt 5 thn aku fikir. na kwn nan ka ke tak dulu. at last, aku kawan gak. sebab aku bukanlah kejam sgt pown.

yang bangang gile. bile kau tahu aku ade bf. kau diam. cm tak kenal plak tuh tyme jumpe. pastu, ka ckp kat kawan baek aku. knape aku buleh pilih owg yang baru aku kenal? sedangkan aku tak pilih kau?
lol,kau kene la pk skewt. aku ade hak na pilih siapa pun dalam hidup aku. siapa pun. aku tahu la. walaupun ka budak nakal. tapi, kau tetap jadik yang terbaek depan aku. depan family aku. sebab tu ma aku ckap. ka baek.

kau tahu sume perangai aku. care aku. ape yang aku tak suke. aku suke. sume kau tahu. tapi, slek la. bile kau cakap.kalu aku blaja jauh-jauh. mesti aku ade bf. mcm la aku nie selok sgt na ber bf. cowi man!
ma aku pown tak pewna kewsa. aku na ade bf kew tak, yang penting dye kenal. dye akan merestui. kau pulak na buzy body. ckp itu ini. ingat aku nak peduli?!

tapi,thanks la sbb wat cmtu. coz aku dpt knl dgn  org yg aku boleh syg. aku tak kewsa ape yg akn jadik. sikit pown tak. sbb aku syg dye. aku mahu dye ade disamping aku. selamanya.tolong jgn kacau.

bwat kau,aku doakan kau dpt jumpe org yg pantas bwat kau.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...