sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Sunday 14 March 2010

it's again.SNOW

 sangat lama aku menunggu hariku ini cerah. seperti hari-hari biasa."asal la matahari cam tak kuwa ag? selalunya da silau menyilau bilik aku nie". memang rasa cam lambat gila na siang. pastu aku da malas na tunggu cerah la kononnya. capai fon. tengok-tengok. dah na dekat kol 10 da sayang. haha. tapi cm kol 7 jewk.

dengan pantas, aku pun menyelak langsir bilikku. dan melihat ke luar. "OMG. lagi.". adess. takde la tak suke. cume sejuk sangat la. cam da bosan lak. asyik snowing jewk. da la dgr cite. next week dyeowg da nak off sume heater kat class and bilik. mati la weyh. sejuk kowt. huhu. tapi, aku harap jangan la.

memang la. tahun nie. salji paling kerap di beijing.aku pun tak tahu nape. aku bukan pandai pun bab-bab geo nie. almaklum, geografi pun B. haha. tapi yang pasti, macam mane la hari-hari berikutnya. sejuk terlampau aku da rase. tapi aku rase panas terlampau nanti ag dasat la. maw tak.last year zui gao du shi 42 degree. gile. mahu jadik negro kalu kuwa bilik uh. mampus ku tak kuwa.. kalu g pown. memang berpayung la nyah.haha.

aduss. aku rasa da makan banyak gak la rini. tapi,asal cam lapa ag.. tolongla. tak suke rase lapa. tolong. tapi letih da makan mcm mcm. letihnya. banyak kowt mkn. dr pg, aku rase cm non-stop. huh, da terkejut lak membe aku yg melihat aku mkn. rini. cm selera jewk. haha. ade la tu yg tak kene.hahahaha.pelik-pelik je.

dengan syok-syok online. n penuhkan hari aku rini nan makan. aku baru pasan. keje skowla aku. ingat sikit. sekali aku selak buku. tergamam sebentar. ceyt, banyak kowt.. pasni nak g usha la. pasni? esok kowt.. haha. teruk tul. tapi,.. huh, esok jela. cm tak bease lak..huhu~

nie la time aku pulang dr pasa. sempat ag amek. tapi syokla. tengok owg maen baleng-baleng salji. romantik kowt.hahaha. sengal jewp. tapi. sejuk gila la weyh..

sebab tu na transfer kesejukan ke malaysia. amekkkk....
saya mahukan kepanasan.. ahahaha.

ok. done. dari aku.
i luv sayang.mish u.
=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...