sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday, 23 March 2010

awak

buat teman-temanku yang tak tahu lagi. ok. skarang aku ingin menerangkannya. haha. sow,takdelah lagi korang nak tanya aku. siapakah dia. bukan pew. kan aku pun memang ada cakap pun kowt. andai aku ada jumpe my mr. right a.k.a mr.daydream aku. i will tell u.

ok. maleh na cakap pasal status. sebab itu tak penting. declaration jewk an? sow, yang penting. hati. ok. dia orang yang teristimewa di hati saya. dalam hidup sy. the best thing in my life. walaupun,kita tak pernah jumpa. 
saya sangat syg dia la. tak tahu nak cakap cam mane. kalu buleh ckp kat sume org. saya akan ckp. he's mine k. supaya sy tak tergugat dari dlm hidup dia an.haha. takutnya.. tolong jangan kacau dia. sy syg dia. =)

k la. doakan kami bahagia. sungguh aku amat syg dia.

awak,
saya sayang awak,
sampai bila pun sy akn terus syg awk,
tak kira la ape pun jadik,
pelik jewk rase,
sebab maybe 1st tyme,
tna is serious,
kamu jgn bimbg,
sungguh,
hanya kamu di hati,
di mata,
dan dlm hidup sy,
insyaAllah,
dan sy mahu itu,
untuk selamanya.
amin~~
 
这个星期四我要个考试。
祝我的同学们好
运!
exam lagi. teruskan. =)
kan shu.kan shu~~  
 

2 comments:

ErOd AzAmi said...

pergh!1st tym seryes?
congrts:)
but who??

mrs.lovesick said...

he's mine ok.
muhammad ameer,
kenalkah?
:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...