sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday 10 March 2010

REAL MAN





  i don't want a boyfriend.
i need a real man.

would u be my real man?
sayang,
dengar tak?
hahaha. be a real man.
btw, i mmg da love u syg,
u are my real man.
walaupun sengal.
tapi kite serupe.
:)

kalu dulu,
cam  gile memilih lelaki,
taste tak buleh bla.
tapi,
takde wujud pown owg yg aku idamkan,
wasenye la,
sebabnye,
takde lak artis ke,
sape-sape jela yg femes,
aku minat.
haha,
cam takde life plak.

huhu,
maybe sebab tu bukan life aku,
memang aku ta minat pown mende2x gini,
buang masa,
tenaga,
dan seumpama dengannya.

lagipun,
ape jewk gurl buleh bwat?
maksudnya kalu dye suke atau minat,
kat seseorang,
aku rase,
hanya mampu melihat,
tidak mampu berkata.


memang la,
nama pun perempuan,
kalu da berkenan sekali pun,
tak kanlah na g anta rombongan meminang lak,
tu gile namanya,
perigi cari timba,
paling tak pun,
senyum sorang-sorang,
terkenangkan seseorang.




hari yang sangat tak besh. coz tak selesa. bile mate aku. aduhh. pedih kowt. sampai sepet dan bengkak suda. tak tahan. dengan hidung aku sekali. pedih siot. darah tak benti-benti tadi. tapi da ok da kowt. huhu~~
moga-moga. i will be ok.soon.insyaAllah.

"moga sakitku ini menjadi penghapus dosaku. amin".

MySpace
 
 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...