sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday 17 March 2010

mabuk lagi

macam biasa. masalah hidup aku. tak sukenye menaiki kenderaan. adess~~ asyik nak termuntah jewk. bosan sudah. tapi still muntah-muntah ag. ponat dah den nie. tataw na wat pew da.

da la jadik lapa. letih. moody lak rase. huh, tak sukenye.. 

tapi, pas masuk jewk tengok gongfu tadi. pergh~~ bertenaga lak rase. haha. hensem kowt hero. haha. padahal aku tak knl pun. yg mane 1 hero. gpown cyte dye leh tahan la.byk part2x extreme.. memang mantap la abg kongfu. walaupun aku separuh sedar jewk noonton kerana kepeningan..

part yg aku bukak mata, n sound effect sebelah aku siap jerit ag. time dyeowg gune mende yg tajam-tajam tu cucuk kat badan. tapi, tak jadik papew pun. memang mantap gongfu dye. siap ketuk2x kepale nan besi ag. cm gile da aku tengok..

comel cgt bile budak-budak kecik tu kongfu. wah~~ memang tak terkate aku. sangat comel.. t aku na anta anak aku blaja kungfu la.haha.. sengal jewk..




aku sempat amek gamba budak nie jewk,hehe.. comel kowt.. kecik-kecik ag tamaw sekola. g kungfu. nie la jadiknye,. duk betape kat depan pintu.. aku bg 3 out of 5 star la utk cyte nie.. mahal kowt star aku.. 


tapi, sesudah aku smpai bilik. lapar gile.. aku tak keruan.. carik mkanan.nasib baek rumate aku masak nasik. tapi nasik jela.. haha. terima kasih ek. ade gak mkanan utk aku. alhamdulillah~ dari budak-budak lain yang terpakse makan magie. kerna keletihan dsb.

i luv sayang sengal.rindu kamu.
:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...