sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Wednesday 31 March 2010

jom cube. kalu berani

Bila bumi beijing ini cerah seawal jam 6 pagi. aku pun tak tahu nak wat ape pagi-pagi. bosan pun ade gak.haha. tapi, takpela. bagun pagi-pagi itu baik untuk kesihatan. 

hari ini aku belajar cara untuk membelli dengan mudah. secara online. bagi aku mudah lah. sebab aku pun tak suka jalan-jalan. kat sini bahaya.huhu. lagipun, aku tak suka tempat yang ramai orang. memeningkan..

cube la try mende nie--------------->

 


inilah tempat paling mudah untuk membeli. seronok jewk usha barang kat dlm nie.
tapi kalu kowg sume nak beli barang ini,pastikan:
1)korang berada di sekitar beijing.
2) korang nye kad bank buleh gune untuk membeli secara online.
3) usha barang yang korang rasa yakin takkan menimbulkan masalah. lagipun biasala. tak dapat bayangkan barang made in china nie camne.
4)gunelah mende nie sebaik-baiknya.kalu tak yakin. jangan cuba ya.
5)penting untuk pastikan barang-barang yang dipilih itu. adalah original. kalu korang nak yang ori. 
6) makesure korang nye bahasa cina adalah tahap buleh bla. sebab kalu silap. anda yang rugi. jangan salahkan orang laen. harap maklum.
selamat mencuba.




sambungan:

kisah aku,
bila hujan terus mencurah curah,
sedang aku ingin keluar,
pergi ke bank sebenarnya,
tak jadik la,
sangat leceh,
dengan hujan(sah sah kene bwak payung),
sejuk,
selsema,
dah tu dgn kadar usd yg jatuh,
padahal aku tataw la,
penting ke tak nta,
na tuka duet jewk pun,
haha.
cam poyo gile jewk.
tapi, sedang ujan masih belum berhenti,
aku terus,
melangkah,
pergi ke kelas,
walaupun agak lewat la kuwa,
on time. sampai k.

menu ary ini: sup yg hanya ada sayur.
cam vegetarian plak. 
cam tak kenyang jewk rasa,
hahaha.
adess~~

 buat my sayang. thanx for last nyte. lawak pun ade gak. haha. mahu tak nye. cam bebudak jewk 2 2.haha. 
it's k la. coz atleast u try ur best, aha.
tna pun lebeyh krg jewk.
same,
;p
i luv u damn much!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...