sebab awak comel, klik kat bawah ni :)

Tuesday 23 March 2010

我还没决定。。。

snap dari dlm kelasku,
langit yang oren,
pemandangan di tepi kelas.
bangunan nak direnovate.
udara yang sangat teruk sekarang,
sayang ckp, ribut pasir.
:)
他家都要带口罩。
很危险。
现在我很想你。
我也不知道怎么办呢。
我希望我们可以一起生活永远,

sekarang ini sebenarnya dah tak sabar nak balik rumah. tapi, tiket pun tak booking lagi. camne la na booking, sebab tataw cuti sampai bile. still tak tahu tempat na smbung wat degree.kalu still kat beiway pun ok gak. tak payah susah-susah nak g explore tempat-tempat berhampiran. buleh tanye senior jewk. kalu dapat tempat lain. susah la na survive. sebab memang takde dak melayu pun kat u laen tu. kalu ade orang malaysia pun, chinese.

haiyak! tak kewsa sangat sal nanti. hope pas exam tu suda.. tak kesah la. lagipun nak belaja jewk an. bukan nak g melancong.haha. harap aku leh buat. tapi, sal balek nie. aku dah kebingungan. bile la aku buleh booking. aku ingin pulang. da la cuti sekejap jewk. yang aku pasti.summer break,pastu class akan start dlm 1 september. memang takde harapan la na raye kat umah. dahtu, aku nie berat hati lak nak booking tiket.haha

yela, sebab 1 of my senior ckp. kalu stay kat beiway, maybe deyall na try minx cuti extra. sow, bulehla raye kat uma. lagipun, dye da 3 tahun raye kat cini. sedih gile dgr. kalu dpt cuti. x kan na balik cini raye sorang-sorang?

haha. letih dah mengusha tiket,haha.wo hai mei jueding. takpela. kite tunggu dan lihat. t aku try tanye kawan-kawan yg laen. ape kate mereka. untuk cuti kali ini.huhu~~
tak sabar la na balik. cam cam agenda ade nie. tapi dalam fikiran jewk la. buat tak tentu lagik. atleast ade gak la agenda nye. haha. excited lak. pekse tak abesh ag. esok nak exam ag..huhu.
k la. tundakan pemikiran utk balik cuti nie. fokus kembali pada study.haha.poyonye..
takpela.bukan selalu. ok.

xinli:
don't make ur own assumption,
kalu its not a positive thing.
everyday for u,
i luv u ameer.
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...